Πούτιν σε Γκουτέρες: Ελπίζω πως οι συνομιλίες με την Ουκρανία θα έχουν «θετικό αποτέλεσμα»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο ρώσος πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν δήλωσε σήμερα ότι οι συνομιλίες μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας συνεχίζονται διαδικτυακά.
Στη συνάντηση που είχε στη Μόσχα με τον γενικό γραμματέα του ΟΗΕ Αντόνιο Γκουτέρες, ο Πούτιν εξέφρασε την ελπίδα ότι οι διαπραγματεύσεις με την ουκρανική πλευρά θα έχουν «θετικό αποτέλεσμα».
Νωρίτερα ο γ.γ. των Ηνωμένων Εθνών κάλεσε τη Μόσχα και το Κίεβο να εργαστούν σε συντονισμό με τον ΟΗΕ για το άνοιγμα «ανθρωπιστικών διαδρόμων» στην Ουκρανία, με σκοπό την απομάκρυνση του άμαχου πληθυσμού από περιοχές όπου μαίνονται οι εχθροπραξίες. Από την πλευρά του, ο επικεφαλής της ρωσικής διπλωματίας Σεργκέι Λαβρόφ απέρριψε πρόταση του Κιέβου για τη διεξαγωγή ειρηνευτικών συνομιλιών στη Μαριούπολη.
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



