Ρωσία: Πλήρωσε αναγκαστικά σε ρούβλια κατόχους ευρω-ομολόγων
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το υπουργείο Οικονομικών της Ρωσίας ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι αναγκάστηκε να πληρώσει σε ρούβλια τους κατόχους ευρωομολόγων εκφρασμένων σε αμερικανικά δολάρια με ωρίμανση το 2022 και το 2042, καθώς ξένη τράπεζα αρνήθηκε να επεξεργαστεί την διαταγή πληρωμής ύψους 649,2 εκατ. δολ. στους κατόχους του χρέους, όπως μεταδίδει το Reuters.
Το υπουργείο Οικονομικών ανακοίνωσε ότι η ξένη τράπεζα, της οποίας το όνομα δεν ανακοίνωσε, απέρριψε την διαταγή πληρωμής της Ρωσίας στα κουπόνια του χρέους και επίσης δεν επεξεργάστηκε την πληρωμή στην ονομαστική αξία του ευρωομολόγου που ωριμάζει το 2022.
Η Μόσχα ενδεχομένως να εξετάσει να επιτρέψει στους ξένους κατόχους των ευρωομολόγων να μετατρέψουν τις πληρωμές σε ξένο νόμισμα, όταν αποκατασταθεί η πρόσβαση της Ρωσίας σε λογαριασμούς forex, σύμφωνα με το υπουργείο Οικονομικών της χώρας.
Η ικανότητα της Ρωσίας να συνεχίσει να αποπληρώνει το χρέος της έχει βρεθεί στο επίκεντρο της προσοχής μετά τις μαζικές δυτικές κυρώσεις ως αντίδραση στη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία. Οι κυρώσεις έχουν οδηγήσει στο πάγωμα σχεδόν των μισών κρατικών αποθεματικών και έχουν περιορίσει δραματικά την πρόσβαση της Μόσχας στα παγκόσμια συστήματα πληρωμών.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



