Πόλεμος στην Ουκρανία: Αποσύρεται από τη Ρωσία το κρατικό ταμείο της Νορβηγίας
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το κρατικό ταμείο επενδύσεων της Νορβηγίας, το μεγαλύτερο του κόσμου, θα παγώσει τις επενδύσεις του στη Ρωσία και θα αρχίσει μια πλήρη έξοδο από τη χώρα αυτή στο πλαίσιο των κυρώσεων κατά της Μόσχας για την εισβολή στην Ουκρανία, ανακοίνωσε την Κυριακή, 27 Φεβρουαρίου, η νορβηγική κυβέρνηση.
«Ο στόχος είναι το ταμείο να αποσυρθεί πλήρως από τη ρωσική αγορά», δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου. Το πετρελαϊκό αυτό ταμείο, η συνολική αξία του οποίου ανέρχεται σε περισσότερα από 1,1 τρισεκατομμύριο ευρώ, διαθέτει συμμετοχές περίπου 2,7 δισ. δολαρίων στη Ρωσία, σύμφωνα με το νορβηγικό Τύπο. Η Νορβηγία, η οποία δεν είναι μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά είναι μέλος του ΝΑΤΟ, είχε ανακοινώσει την πρόθεσή της να συνταχθεί με τις ευρωπαϊκές κυρώσεις που έχουν στόχο τη Ρωσία.
Δείτε λεπτό προς λεπτό τις εξελίξεις στο live blog του ethnos.gr
«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



