Ρωσία: Εντολή για απομάκρυνση προσωπικού από την πρεσβείας της στην Ουκρανία
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στην απομάκρυνση του διπλωματικού της προσωπικού από την Ουκρανία, προχωρά η ρωσική πρεσβεία όπως έκανε γνωστό η Μόσχα.
Σύμφωνα με το Ρωσικό ΥΠΕΞ, οι διπλωμάτες έπεσαν θύματα απειλών στην Ουκρανία και το Κίεβο δεν αντέδρασε.
«Υπό τις παρούσες συνθήκες, η πρώτη προτεραιότητά μας είναι να μεριμνήσουμε για τους ρώσους διπλωμάτες και τους υπαλλήλους της πρεσβείας και των προξενείων μας. Προκειμένου να προστατεύσει τη ζωή και την ασφάλειά τους, η ρωσική ηγεσία αποφάσισε να απομακρύνει το προσωπικό των διπλωματικών αποστολών της στην Ουκρανία, κάτι που θα γίνει πολύ σύντομα», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.
Σύμφωνα με την ίδια πηγή, οι ρώσοι διπλωμάτες στην Ουκρανία έγιναν αποδέκτες προσωπικών «απειλών» και τα αυτοκίνητα ορισμένων πυρπολήθηκαν.
«Παρά τις υποχρεώσεις τους, βάσει της Σύμβασης της Βιέννης για τις διπλωματικές και προξενικές σχέσεις, οι ουκρανικές αρχές δεν έχουν ασχοληθεί με αυτά τα γεγονότα», αναφέρει το υπουργείο Εξωτερικών της Ρωσίας.
Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




