Τρίτη δόση εμβολίου: Να γίνεται το αργότερο 6 μήνες μετά τη δεύτερη – Η πρόταση της Κομισιόν
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή συνιστά οι πολίτες οι οποίοι έχουν ολοκληρώσει τον εμβολιασμό τους κατά του κορονοϊού να λαμβάνουν την τρίτη δόση εμβολίου όχι αργότερα από έξι μήνες μετά τη δεύτερη, δήλωσε η πρόεδρος της Κομισιόν, Ούρσουλα Φον Ντερ Λάιεν, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου μετά το πέρας της Συνόδου Κορυφής στις Βρυξέλλες.
Κοινή προσέγγιση ως προς τις αναμνηστικές δόσεις
Η κ. Φον Ντερ Λάιεν διευκρίνισε ωστόσο πως η Επιτροπή προτίθεται να δώσει τρίμηνη περίοδο χάριτος κατά τη διάρκεια της οποίας τα υγειονομικά πιστοποιητικά θα θεωρούνται έγκυρα.
«Θα εγγυηθούμε πως θα υπάρξει κοινή προσέγγιση ως προς της αναμνηστικές δόσεις και τη χρονική διάρκεια της εγκυρότητας του πιστοποιητικού. Οι αναμνηστικές δόσεις συστήνεται (να χορηγούνται) το αργότερο έξι μήνες μετά τον πλήρη εμβολιασμό, ενώ το πιστοποιητικό θα παραμένει έγκυρο για περίοδο χάριτος τριών μηνών πέραν αυτού του χρονικού διαστήματος», ανέφερε η πρόεδρος της Κομισιόν.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




