Ιταλία: Ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο - Είχε επιπλοκές λόγω κορονοϊού
Ιταλικά μέσα ενημέρωσης τις ημέρες αυτές έκαναν αναφορά, επίσης, σε καρδιακά προβλήματα που φέρεται να αντιμετωπίζει ο 84χρονος μεγιστάνας και πρώην πρωθυπουργός🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Ιταλός πρώην πρωθυπουργός Σίλβιο Μπερλουσκόνι πήρε εξιτήριο απόγευμα του Σαββάτου, 15 Μαΐου, από το ιδιωτικό νοσοκομείο Σαν Ραφαέλε του Μιλάνου. Ο Μπερλουσκόνι είχε εισαχθεί στο Σαν Ραφαέλε στις 11 Μαΐου λόγω επιπλοκών οι οποίες συνδέονται με την μόλυνση από κορονοϊό, που αντιμετώπισε πριν από έξι μήνες.
Ιταλικά μέσα ενημέρωσης τις ημέρες αυτές έκαναν αναφορά, επίσης, σε καρδιακά προβλήματα που φέρεται να αντιμετωπίζει ο 84χρονος μεγιστάνας και πρώην πρωθυπουργός.
Αυτή την φορά ο «μίστερ TV» δεν θέλησε να συναντήσει τους δημοσιογράφους και δεν θέλησε να χρησιμοποιήσει την κύρια είσοδο του νοσοκομείου. Στελέχη της ιδιωτικής αυτής κλινικής δήλωσαν ότι ο Μπερλουσκόνι έχει ανακτήσει τις δυνάμεις του και «είναι σίγουρα σε φόρμα».
Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
«Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



