Κορονοϊός: Έλληνας από τη Γερμανία έκανε δυο διαφορετικά εμβόλια
Είτε έχει γίνει ένα τραγικό λάθος, είτε στη Γερμανία αποτελεί πρακτική που δεν αποκλείεται🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένα περιστατικό που θα συζητηθεί έλαβε χώρα στη Γερμανία. Ένας Έλληνας που ζει εκεί έκανε και τις δυο δόσεις του εμβολίου ενάντια στον κορονοϊό. Μόνο που δεν έκανε το ίδιο εμβόλιο και στις δυο δόσεις!
Για την ακρίβεια, ο εν λόγω κύριος έκανε την πρώτη δόση με AstraZeneca στις 3 Ιανουαρίου και τη δεύτερη με Moderna στις 5 Μαρτίου! Το γεγονός αποδεικνύεται και από τη φωτογραφία που έστειλε σε εκπομπή του ΑΝΤ1.
Είτε έχει γίνει ένα τραγικό λάθος με πρωταγωνιστή τον συγκεκριμένο άνθρωπο είτε στη Γερμανία αποτελεί πρακτική που δεν αποκλείεται. Θα δείξει...
Διαβάστε επίσης: Άρση πατέντας εμβολίου κορονοϊού: Η απόφαση των ΗΠΑ αλλάζει τις ισορροπίες
Διαβάστε ακόμη
Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



