Κορονοϊός: Πέθανε υγειονομικός στη Νορβηγία - Εξετάζεται αν σχετίζεται με το εμβόλιο AstraZeneca
Πρόκειται για το δεύτερο περιστατικό θανάτου που γίνεται γνωστό τις τελευταίες μέρες στη Νορβηγία🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το θάνατο από εγκεφαλική αιμορραγία μίας υγειονομικού κάτω από 50 ετών, που είχε νοσηλευθεί έπειτα από τον εμβολιασμό κατά του κορονοϊού με το εμβόλιο της AstraZeneca, χωρίς να υπάρχει συσχετισμός μεταξύ των δύο σε αυτή τη φάση ανακοίνωσε η Νορβηγία.
Πρόκειται για το δεύτερο περιστατικό θανάτου που γίνεται γνωστό τις τελευταίες μέρες στη Νορβηγία, η οποία ανέστειλε πριν από λίγες μέρες «για προληπτικούς λόγους» τη χρήση του εμβολίου της AstraZeneca που ανέπτυξε το βρετανο-σουηδικό εργαστήριο. «Δεν μπορούμε ούτε να αποκλείσουμε ούτε να επιβεβαιώσουμε ότι αυτό έχει να κάνει με το εμβόλιο», δήλωσε ο αξιωματούχος της νορβηγικής Αρχής Φαρμάκων, ο Στέιναρ Μάντσεν.
Διαβάστε επίσης: Εμβόλιο AstraZeneca: Συνεχίζονται οι εμβολιασμοί στην Ελλάδα - Παγώνουν σε Ιταλία, Γερμανία, Γαλλία
Ιράν - ΗΠΑ συμφώνησαν στον οδικό χάρτη των 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Tι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




