Ο κορονοϊός «λύγισε» και την Ανγκελα Μέρκελ - Το μήνυμά της για το lockdown
Η Ανγκελα Μέρκελ απηύθυνε έκκληση στους συμπατριώτες της σε έντονη συναισθηματικό φόρτιση🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Την έχουμε συνηθίσει αυστηρή και άκαμπτη, φαίνεται όμως πως ο κορονοϊός κατάφερε να λυγίσει και την Ανγκελα Μέρκελ. Η Γερμανίδα καγκελάριος απηύθυνε έκκληση στους συμπατριώτες της σε έντονη συναισθηματική φόρτιση, προκειμένου να τηρήσουν τα μέτρα περιορισμού του κορονοϊού και να μην χαθούν άλλες ζωές.
«Λυπάμαι, μέσα από την καρδιά μου. Αλλά το τίμημα είναι να πληρώνουμε με 590 θανάτους την ημέρα το τίμημα, αυτό δεν είναι αποδεκτό από πλευράς μου» είπε με φωνή που έτρεμε η Ανγκελα Μέρκελ και συνέχισε: «Οι επιστήμονες μας εκλιπαρούν να μειώσουμε τις επαφές μας με τις γιαγιάδες και τους παππούδες μας. Δεν πρέπει να το αφήσουμε να περάσει».
Δείτε το βίντεο που ακολουθεί με το μήνυμα της Μέρκελ
Διαβάστε ακόμη
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




