Κορονοϊός: 10χρονο αγόρι πέθανε στη Μεγάλη Βρετανία - Είχε υποκείμενα νοσήματα
Οι γονείς του, Ταγιάμπα και Μοχάμεντ, επιβεβαίωσαν το γεγονός ότι το παιδί είχε βεβαρημένο ιατρικό ιστορικό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Θλίψη έχει σκορπίσει η είδηση θανάτου ενός 10χρονου αγοριού από κορονοϊό. Ο ανήλικος από το Μπράντφορντ υπέφερε από υποκείμενα νοσήματα, ανάμεσα σε αυτά και η επιληψία. Οι γονείς του, Ταγιάμπα και Μοχάμεντ, επιβεβαίωσαν το γεγονός ότι το παιδί είχε βεβαρημένο ιατρικό ιστορικό.
Πάντως, δεν είναι γνωστό πώς μολύνθηκε από κορονοϊό ο 10χρονος. «Έχουμε μείνει τρεις πια. Ο πόνος είναι αβάσταχτος», ανέφερε ο πατέρας του 10χρονου με τη μητέρα του 10χρονου να συμπληρώνει: «δεν μπορώ να περιγράψω αυτό που συμβαίνει. Όλα μοιάζουν να έχουν παγώσει».
Οι γονείς αρχικά δεν ανησύχησαν που ο γιος τους αναγκάστηκε να νοσηλευτεί επειδή οι επισκέψεις σε γιατρούς, λόγω της κατάστασης της υγείας του, ήταν συχνές. Αυτή τη φορά, όμως, τα πράγματα εξελίχθηκαν διαφορετικά.
Υπενθυμίζεται ότι στη Μεγάλη Βρετανία 12χρονος κατέληξε από κορονοϊό τον Ιούνιο, 13 ημερών μωρό τον ίδιο μήνα, 11χρονο παιδί τον Απρίλιο.
Αγώνας δρόμου στο παρά πέντε για να καλυφθούν υγειονομικά τα νησιά με προσωπικό και ΕΚΑΒ
Πώς οι κυρώσεις στη Βενεζουέλα θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας
Τα γαλάζια «ανοίγματα» σε Καραμανλή και τα μηνύματα σε Σαμαρά: Διήμερη εξόρμηση στη Μεσσηνία
Η μάχη χαρακωμάτων εντός ΝΔ, το άδειασμα σε Αβραμόπουλο και το πήγαινε - έλα στελεχών σε ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




