Θετικός στον κορονοϊό ο σύμβουλος ασφαλείας του Τραμπ
Παραμένει άγνωστο το πότε ήρθε σε επαφή με τον Ντόναλντ Τραμπ - Τι μεταδίδει το Bloomberg🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο σύμβουλος εθνικής ασφάλειας του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ, Ρόμπερτ Ο’ Μπράιεν, βρέθηκε θετικός στον νέο κορονοϊό, όπως μετέδωσε το πρακτορείο Bloomberg.
Σύμφωνα με ανάρτηση της ρεπόρτερ του πρακτορείου Bloomberg, Jeniffer Jakobs, ο Ο' Μπράιεν βρίσκεται σε κατ' οίκον απομόνωση και εργάζεται από εκεί. Σύμφωνα με τη δημοσιογράφο μολύνθηκε από τον COVID-19 σε οικογενειακή εκδήλωση. Στο μεταξύ παραμένει άγνωστο το πότε και εάν ήρθε σε επαφή με τον πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ. Πάντως η τελευταία κοινή τους εμφάνιση ήταν πριν δύο εβδομάδες, όταν και επισκέφθηκαν το Μαϊάμι.
Για ήπια συμπτώματα του Ο' Μπράιεν κάνει λόγο ο Λευκός Οίκος
«Έχει ήπια συμπτώματα και έχει τεθεί σε αυτοαπομόνωση, εργάζεται από ασφαλή τοποθεσία. Δεν υπάρχει κίνδυνος έκθεσης του προέδρου ή του αντιπροέδρου (στον κορονοϊό). Η δουλειά του Συμβουλίου Εθνικής Ασφάλειας συνεχίζεται αδιάλειπτα» αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Λευκός Οίκος. Στο μεταξύ ο Λευκός Οίκος διαβεβαιώνει ότι το προσωπικό του εξετάζεται τακτικά για τον νέο κορονοϊό. Ο Ο' Μπράιεν είναι ο πλέον υψηλόβαθμος αξιωματούχος που έχει βρεθεί θετικός μέχρι σήμερα.
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




