Αφρική: Εχασε σχεδόν 55 δισ. δολάρια σε έσοδα από τουρισμό λόγω κορονοϊού
Δυσοίωνες προβλέψεις από την επίτροπο της Αφρικανικής Ένωσης για τις υποδομές και την ενέργεια🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Οι αφρικανικές χώρες έχασαν σχεδόν 55 δισ. δολάρια σε έσοδα από τα ταξίδια και τον τουρισμό σε τρεις μήνες λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, δήλωσε η επίτροπος της Αφρικανικής Ένωσης για τις υποδομές και την ενέργεια.
Η Αμανί Αμπού-Ζεΐντ δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου ότι λόγω του παρατεταμένου lockdown και του κλεισίματος των συνόρων που επιβλήθηκαν για να ανακοπεί η εξάπλωση του κορονοϊού, η αεροπορική βιομηχανία θα υποστεί μεγάλο πλήγμα.
«Κάποιες αεροπορικές εταιρείες στην ήπειρο δεν θα τα καταφέρουν μετά την COVID-19», δήλωσε.
Διαβάστε ακόμη
Ο Τραμπ κάνει στην «άκρη» το Κογκρέσο και δίνει κινητήρες στην Τουρκία για το μαχητικό KAA - Το deal των 700 εκατ.
Τέλος η απεργία πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή για τα Προσφυγικά - «Ο αγώνας συνεχίζεται με άλλα μέσα»
Μπορούν τα ξενοδοχεία να φωτογραφίζουν την ταυτότητά σου; Τι απαντά η Αρχή Προστασίας Δεδομένων
«Κρυφτείτε άνθρωποι, ήρθαμε»: Πανικός στη Βραζιλία με μηνύματα του «112» για... εισβολή εξωγήινων
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



