Σε ύφεση η Γερμανία λόγω κορονοϊού
Η γερμανική οικονομία κατέγραψε τη χειρότερή της επίδοση - πτώση 2,2%- μετά την οικονομική κρίση του 2008🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η οικονομία της Γερμανίας έχει πέρασει σε φάση ύφεσης το πρώτο τρίμηνο του έτους. Η γερμανική οικονομία κατέγραψε τη χειρότερή της επίδοση - πτώση 2,2%- μετά την οικονομική κρίση του 2008 και τη δεύτερη χειρότερη μετά την επανένωση της χώρας το 1990.
Όπως μεταδίδει το BBC και η DW, τα επίσημα στατιστικά στοιχεία που δημοσιεύθηκαν τη Δευτέρα επιβεβαιώνουν στοιχεία από τις αρχές αυτού του μήνα και δείχνουν πτώση στις εξαγωγές, την ιδιωτική κατανάλωση και τις επενδύσεις κεφαλαίου. Στην πραγματικότητα, οι ειδικοί αναμένουν πολύ μεγαλύτερη πτώση το δεύτερο τρίμηνο (Απρίλιος έως Ιούνιος), καθώς τα περισσότερα μέτρα για τον περιορισμό της διασποράς του κορονοϊού τέθηκαν σε εφαρμογή στα μέσα Μαρτίου.
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




