Ουκρανία: Νεογέννητα «εγκλωβισμένα» χωρίς τις οικογένειές τους λόγω lockdown
Εκατοντάδες άνθρωποι, που έγιναν γονείς με τη μέθοδο της παρένθετης μητρότητας, αδυνατούν να παραλάβουν τα μωρά τους🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Οι κάθε μορφής κρίσεις, εκτός όλων των άλλων, φέρνουν στην επιφάνεια παθογένειες του συστήματος και - δυστυχώς - με τον πιο άσχημο τρόπο. Το ίδιο συνέβη και στην περίπτωση του κορονοϊού, όλους αυτούς τους μήνες, στη διάρκεια των οποίων η παγκόσμια κοινότητα έγινε μάρτυρας αρκετών δυστοπικών στιγμών. Η παρακάτω ιστορία που έρχεται από την Ουκρανία, απλώς επαυξάνει το συμπέρασμα αυτό.
Εκατοντάδες άνθρωποι, που έγιναν γονείς με τη μέθοδο της παρένθετης μητρότητας, αδυνατούν να παραλάβουν τα μωρά τους από τις κλινικές της χώρας, λόγω του lockdown που έχει επιβληθεί εξαιτίας της πανδημίας. «Υπάρχει πρόβλημα με όλα αυτά τα μωρά, γιατί δεν μπορούν να δοθούν στους γονείς τους. Οι γονείς είναι από την Κίνα, τη Γαλλία, την Ισπανία, την Ιταλία, τις ΗΠΑ, τη Βουλγαρία. Όλοι βρίσκονται στην ίδια κατάσταση λόγω των κλειστών συνόρων», δηλώνει υπεύθυνη ενός τέτοιου μαιευτηρίου της Ουκρανίας.
Περισσότερα, στο βίντεο που ακολουθεί:
Σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα: 32 νεκροί ο πρώτος απολογισμός - Πάνω από 700 τραυματίες και εικόνες χάους
Τραγωδία στην Καλλιθέα: 17χρονος έπεσε νεκρός από μαχαιριά σε συμπλοκή 10 ατόμων
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




