Διακινητές στη Βρετανία υποδύονται ότι πάνε για τζόκινγκ λόγω καραντίνας
Οι ντίλερ υιοθετούν νέες στρατηγικές για να συνεχίσουν τη διακίνηση και ντύνονται σαν να θέλουν να γυμναστούν🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Διακινητές ναρκωτικών ντύνονται σαν να θέλουν να πάνε για τρέξιμο ή χρησιμοποιούν ψεύτικα διακριτικά του υγειονομικού προσωπικού, για να μπορούν να μετακινούνται ελεύθερα κατά τη διάρκεια της καραντίνας, που έχει επιβληθεί στη Βρετανία από τα τέλη Μαρτίου λόγω του νέου κορονοϊού, σύμφωνα με έναν ειδικό στις συμμορίες.
Σε αυτήν την πρωτόγνωρη κατάσταση, οι ντίλερ υιοθετούν νέες στρατηγικές για να συνεχίσουν τη διακίνηση και ντύνονται σαν να θέλουν να γυμναστούν, κάτι που επιτρέπεται στη χώρα, ή φέρουν ψεύτικα σήματα, για να αποφύγουν τους ελέγχους της αστυνομίας, εξηγεί ο καθηγητής Σάιμον Χάρντινγκ, διευθυντής του Εθνικού Κέντρου Ελέγχου των Συμμοριών (NCGR) στο πανεπιστήμιο του Δυτικού Λονδίνου.
Πολλοί διακινητές «λαμβάνουν υπόψη τους τις συστάσεις της κυβέρνησης για την κοινωνική αποστασιοποίηση» και ενεργούν με τέτοιο τρόπο ώστε να μην μολυνθούν, εξηγεί ο ακαδημαϊκός, όμως την ίδια ώρα «οι δουλειές συνεχίζονται».
«Χρησιμοποιούν αυτοκίνητα συχνότερα για να κάνουν τις δοσοληψίες τους, που κανονίζουν από το τηλέφωνο, με προϊόντα τα οποία πετάνε από το παράθυρο» περιγράφει ο καθηγητής Χάρντινγκ. Νέοι και ευάλωτοι άνθρωποι χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά των ναρκωτικών και των χρημάτων.
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




