Διαδηλωτές με όπλα εισέβαλαν στο Καπιτώλιο του Μίσιγκαν
Αρκετοί από τους εισβολείς μπήκαν μέσα κρατώντας όπλα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στο Μίσιγκαν των ΗΠΑ διαδηλωτές μπήκαν στο Καπιτώλιο της Πολιτείας, με όπλα στα χέρια, σύμφωνα με τα όσα μεταδίδουν αμερικανικά ΜΜΕ, αλλά και τις εικόνες που μεταδίδονται μέσα από τα social media. Την ώρα της εισβολής, ήταν σε εξέλιξη η συνεδρίαση του σώματος για να αποφασιστεί ενδεχόμενη χαλάρωση των μέτρων περιορισμού της κίνησης των πολιτών που παραμένουν σε εφαρμογή,
Ανάμεσα στους ανθρώπους που μπήκαν μέσα στο κτίριο ήταν αρκετοί με όπλα στα χέρια και μαντήλι στο πρόσωπο. «Ακριβώς από πάνω μου, άνδρες με τουφέκια φωνάζουν προς εμάς», ανέφερε μέσω Twitter η Ντέινα Ποουλχάνκι, γερουσιάστρια του Μίσιγκαν, συνοδεύοντας την ανάρτηση με μια φωτογραφία στην οποία τουλάχιστον ο ένας από τους εικονιζόμενους είχε εμφανώς περασμένο με αορτήρα ένα τουφέκι στην ράχη του. «Ορισμένοι από τους συναδέλφους μου που έχουν αλεξίσφαιρα γιλέκα τα φόρεσαν», πρόσθεσε η πολιτικός.
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Βίντεο ντοκουμέντο: Τέσσερις νεαροί ληστεύουν 18χρονα δίδυμα στο μετρό - Άρπαξαν σταυρούς με τη βία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



