Η ατμοσφαιρική ρύπανση μειώθηκε σε πόλεις της Ευρώπης κατά τη διάρκεια της καραντίνας
Ενδεικτικό είναι ότι από τις 13 Μαρτίου έως τις 13 Απριλίου του 2020, η συγκέντρωση NO2 μειώθηκε κατά 54% στη γαλλική πρωτεύουσα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η συγκέντρωση διοξειδίου του αζώτου (ΝΟ2), που παράγεται κυρίως από τα οχήματα και τους θερμικούς σταθμούς παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, κατέγραψε πτώση 54% στο Παρίσι και περίπου 45% στη Μαδρίτη, το Μιλάνο και τη Ρώμη, κατά τη διάρκεια της καραντίνας λόγω κορονοϊού, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Διαστήματος.
Από τις 13 Μαρτίου έως τις 13 Απριλίου του 2020, η συγκέντρωση NO2 μειώθηκε κατά 54% στη γαλλική πρωτεύουσα, 49% στη Ρώμη, 48% στη Μαδρίτη και 47% στο Μιλάνο, σύμφωνα με τον ΕΟΔ, που έκανε συγκρίσεις με τους μέσους όρους που καταγράφηκαν το διάστημα Μάρτιος-Απρίλιος του 2019. Τα δεδομένα αυτά έχουν περιθώριο λάθους 15%.
Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, αυτές οι μεγάλες μειώσεις «συμπίπτουν με τα αυστηρά μέτρα καραντίνας που τέθηκαν σε ισχύ σε ολόκληρη την Ευρώπη», επισημαίνεται σε ένα δελτίο τύπου.
Ο Αβραμόπουλος θέλει να ακυρώσει το ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης - Προσέφυγε στον Άρειο Πάγο
«Νόμιζα ότι θα πεθάνω»: Οι συγκλονιστικές μαρτυρίες για τα φονικά 7,5 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα
Δολοφονία 15χρονου στην Καλλιθέα: Άκαρπες οι έρευνες για το μαχαίρι - Ψάχνουν το κίνητρο της επίθεσης
Παράδοση ή σεξισμός; Η παραλία που χωρίζει άνδρες και γυναίκες... με τοίχο και διχάζει το κοινό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



