Φιλίστωρ Δεσταμπασίδης: Με στοχοποιεί ο Aδωνις Γεωργιάδης - Είναι σε πανικό
Το πρώην στέλεχος της Novartis δηλώνει αποφασισμένος «να αντιμετωπίσει τις χυδαιότητες μέχρι τέλους, χωρίς φόβο αλλά με πάθος για την αλήθεια»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Επίθεση κατά του υπουργού Ανάπτυξης, Αδωνι Γεωργιάδη, εξαπέλυσε με δήλωσή του, το πρώην στέλεχος της Novartis Φιλίστωρ Δεστεμπασίδης. Όπως επισημαίνει στη δήλωσή του ο κ. Γεωργιάδης τον στοχοποιεί γιατί είναι σε πανικό. Ακόμη δηλώνει αποφασισμένος «να αντιμετωπίσει τις χυδαιότητες μέχρι τέλους, χωρίς φόβο αλλά με πάθος για την αλήθεια».
Αναλυτικά η δήλωση Δεσταμπασίδη:
«Τις τελευταίες ημέρες ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Άδωνις-Σπυρίδων Γεωργιάδης με στοχοποιεί κατ’ επανάληψιν στις δημόσιες εμφανίσεις του. Είναι προφανές ότι βρίσκεται σε πανικό. Όλοι αντιλαμβανόμαστε τους λόγους. Κατέχοντας πολιτική και Κυβερνητική εξουσία παραληρεί και επιχειρεί να διαστρεβλώσει την πραγματικότητα. Είμαι αποφασισμένος να αντιμετωπίσω τις χυδαιότητες μέχρι τέλους, χωρίς φόβο αλλά με πάθος για την αλήθεια. Για όλα τα ΜΜΕ που συμμετέχουν στον «κανιβαλισμό» μου, το μόνο που έχω να πω ότι είναι άξιος ο μισθός σας…
Φιλίστωρ Χ. Δεστεμπασίδης»
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



