Κοτζιάς για προανακριτική-Novartis: Η ΝΔ πιστεύει ότι μπορεί να λειτουργεί ως τυραννία
Ο πρώην υπουργός Εξωτερικών μέσω δημοσίευσης στο Twitter μίλησε για υπονόμευση της λειτουργίας του πολιτεύματος🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Θέση στο ζήτημα της εξέτασης των δύο μαρτύρων στην προανακριτική για τη Novartis, με τη φυσική τους παρουσία χωρίς κουκούλα, πήρε ο Νίκος Κοτζιάς.
Ο πρώην υπουργός Εξωτερικών μέσω δημοσίευσης στο Twitter μίλησε για υπονόμευση της λειτουργίας του πολιτεύματος. «Η σημερινή απόφαση για άρση προστασίας των μαρτύρων στην υπόθεση Νοvartis υπονομεύει λειτουργία πολιτεύματος: α) το κράτος δικαίου, β) το διαχωρισμό των εξουσιών, γ) την συνέχεια και ασφάλεια δικαίου. Η ΝΔ πιστεύει ότι η κοινοβουλευτική πλειοψηφία μπορεί να λειτουργεί ως τυραννία».
Διαβάστε ακόμη
Τα κρίσιμα ερωτήματα για την υπόθεση Αβραμόπουλου - Τι λένε βελγικές αρχές και Κομισιόν
«Δεν ήταν απαγωγή»: Ανατροπή στην υπόθεση του νεκρού βρέφους στη Γερμανία - Στο μικροσκόπιο των αρχών η μητέρα
Γιατί ο καρκίνος χτυπά σήμερα όλο και περισσότερους κάτω των 50 ετών; Η τρομακτική αύξηση του 24%
Εντυπωσιακή ανακάλυψη: Στο φως η αρχαιότερη πρόσκρουση μετεωρίτη στον κόσμο - «Είναι συναρπαστικό»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



