Επίθεση Πολάκη στον πρόεδρο εργαζομένων του ΚΕΕΛΠΝΟ (pic)
Ανάρτηση του αναπληρωτή υπουργού Υγείας, με βαρύτατους χαρακτηρισμούς, στα social media🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Επίθεση κατά του προέδρου του σωματείου εργαζομένων του ΚΕΕΛΠΝΟ Σταμάτη Πουλή, εξαπέλυσε μέσω του λογαριασμού του στο Facebook ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Παύλος Πολάκης.
«Πουλή, ΣΚΑΣΕ όσο ειναι καιρός. Πες τι εχεις κλέψει μόνος σου, μαζί με τη γυναίκα σου και τον γαμπρό σου μπας και γλιτώσεις τα ισόβια. Πες και γι' αυτούς που τους εκανες τις δουλειές, απο πού έπαιρνες εντολές, φέρε και τα χρήματα πίσω μόνος σου μπας και βγεις στα δέκα χρόνια. Άιντε, τσογλάνι, επειδή σου δίνουν βήμα τα βοθροκάναλα που ταΐζατε και επειδή έχεις βάλει κάποιους πρώην δικαστικούς ως δικηγόρους νομίζεις πως θα γλιτώσεις (Εσύ και το αφεντικό σου)», έγραψε χαρακτηριστικά ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας.
Διαβάστε ακόμη
Απόλυτη καταστροφή στη Βενεζουέλα μετά τον διπλό σεισμό: Φόβος για χιλιάδες θύματα - Live εξελίξεις
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




