Στο «Δαφνί» για τα Χριστούγεννα ο Βασίλης Κικίλιας
Αντάλλαξε ευχές με προσωπικό, ασθενείς και τους συγγενείς τους🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ευχές με γιατρούς, νοσηλευτές και ασθενείς στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής «ΔΑΦΝΙ» αντάλλαξε ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας κατά την επίσκεψή του ανήμερα των Χριστουγέννων. Σημειώνεται ότι είναι η πρώτη φορά που υπουργός Υγείας επισκέπτεται το ΨΝΑ.
Ο κ. Κικίλιας συναντήθηκε με τον διοικητή και τους διευθυντές Ιατρικής και Νοσηλευτικής υπηρεσίας και συζήτησε μαζί τους τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, επισκέφτηκε το ΤΕΠ (Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών) και συνομίλησε με εφημερεύοντες γιατρούς, νοσηλευτικό και λοιπό προσωπικό, καθώς και με ασθενείς.
Επίσης επισκέφτηκε το τμήμα που νοσηλεύει περιστατικά αυτισμού και αντάλλαξε ευχές με το προσωπικό, με ασθενείς και συγγενείς τους.
Διαβάστε ακόμη
«Έψαχνα απεγνωσμένα τη γυναίκα μου»: Έλληνες μιλούν για τους τρομακτικούς σεισμούς στη Βενεζουέλα - Φόβοι για χιλιάδες νεκρούς
Δολοφονία 15χρονου στην Καλλιθέα: Άκαρπες οι έρευνες για το μαχαίρι - Ψάχνουν το κίνητρο της επίθεσης
«Ήθελε να βιάσει τη γυναίκα μου»: Πάστορας σε αμόκ χτυπάει γείτονά του - Το σοκαριστικό βίντεο
Το μυστηριώδες αντικείμενο που απελευθέρωσε σε τροχιά μυστικό διαστημικό σκάφος της Κίνας - Τα σενάρια
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



