«Καρφιά» Μάνου σε Κεραμέως για τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών (pics)
Η Νίκη Κεραμέως ανακοίνωσε ότι φέτος θα υπάρξουν 278 περισσότεροι εκπαιδευτικοί στην τάξη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋

Διάλογο μέσω του Twitter είχαν ο Στέφανος Μάνος και η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως με αφορμή την μείωση των αποσπάσεων των εκπαιδευτικών.
Συγκεκριμένα ο πρώην υπουργός βρήκε «χωρίς νόημα» τη συγκεκριμένη κίνηση, καθώς όπως ανέφερε οι υπερήφανες ανακοινώσεις, δεν ανέφεραν τον συνολικό αριθμό των αποσπασμένων.
«Η κ. Κεραμέως ανακοίνωσε υπερηφάνως ότι υλοποιήθηκε στο ακέραιο ο στόχος μείωσης του αριθμού των αποσπασμένων σε διοικητικές θέσεις εκπαιδευτικών. 278 λιγότεροι φέτος σε σύγκριση με πέρυσι. Μια ανακοίνωση χωρίς νόημα επειδή δεν αναφέρει το συνολικό αριθμό των αποσπασμένων» ανέφερε.
Η υπουργός Παιδείας δεν άφησε αναπάντητο το σχόλιο και του είπε πως «σας ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο. Από 2094 αποσπασμένους εκπαιδευτικούς σε φορείς πέρυσι (π.χ. σε βιβλιοθήκες, πανεπιστήμια, ερευνητικά κέντρα) μειώσαμε τον αριθμό αυτό σε 1816, ήτοι μείωση κατά 278 άτομα».
Σημειώνεται πως η κ. Κεραμέως ανακοίνωσε ότι την φετινή χρονιά θα υπάρξουν 278 περισσότεροι εκπαιδευτικοί στην τάξη, καθώς έγινε μείωση των αποσπάσεων:
«Η έναρξη της σχολικής χρονιάς βρίσκει 278 περισσότερους εκπαιδευτικούς στην τάξη, καθώς αποφασίσαμε τη μείωση των αποσπάσεων σε φορείς. Από την πρώτη στιγμή η κατάλληλη στελέχωση των σχολικών μονάδων αποτέλεσε βασική μας προτεραιότητα» ανέφερε μεταξύ άλλων.
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



