Κυριάκος Μητσοτάκης: Κάθε μήνα θα περιοδεύω στην ελληνική Περιφέρεια
Περιοδεία του πρωθυπουργού στην Ήπειρο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με την επίσκεψη στον δήμο Ιωαννιτών, ολοκληρώθηκε το βράδυ το «οδοιπορικό» του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην Ήπειρο.
Τον κ. Μητσοτάκη υποδέχθηκε στο δημοτικό μέγαρο, ο νεοεκλεγείς δήμαρχος Μωυσής Ελισάφ, με τον οποίο είχαν συνάντηση 45 λεπτών, κατά την οποία συζήτησαν ζητήματα που αφορούν την περιοχή.
Μετά τη συνάντηση, ο πρωθυπουργός δήλωσε προς τους δημοσιογράφους ότι είχε μια εξαιρετική ενημέρωση, ότι μαζί με το κλιμάκιο των υπουργών που τον συνόδεψε στην περιοδεία του είναι γνώστες των προβλημάτων, και υπογράμμισε «ότι προσβλέπει σε μία τακτική και ουσιαστική συνεργασία».
Παράλληλα, αφού ευχήθηκε καλή επιτυχία στον κ. Ελισάφ, εξέφρασε την ικανοποίησή του διότι ο δήμαρχος, κατά τη συνομιλία τους, αναγνώρισε τις παρεμβάσεις από την κυβέρνηση καθώς, όπως μετέφερε ο πρωθυπουργός, διευκολύνουν την κυβερνησιμότητα των δήμων και απαλύνουν τα προβλήματα.
Ο κ. Μητσοτάκης θύμισε ότι ξεκίνησε την προεκλογική του περιοδεία από την Ήπειρο, και δήλωσε ότι τιμά την προεκλογική του δέσμευση για επαφές με την Περιφέρεια, ενώ υπογράμμισε ότι πρόθεσή του είναι, μία φορά τον μήνα κατ' ελάχιστον, να περιοδεύει στην ελληνική Περιφέρεια.
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



