Υπόθεση Novartis: Καταθέτει ο Αβραμόπουλος, παίρνουν σειρά Σαμαράς, Βενιζέλος
Υπόθεση Novartis: Αρχίζουν οι καταθέσεις🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με την κατάθεση του Ευρωπαίου επιτρόπου Δημήτρη Αβραμόπουλου ανεβαίνει η αυλαία της έρευνας για τους χειρισμούς των εισαγγελέων Εγκλημάτων Διαφθοράς στην υπόθεση της Novartis. Η έρευνα άρχισε μετά τις καταγγελίες του αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Γιάννη Αγγελή, ο οποίος προΐστατο μέχρι πρότινος των ερευνών, αλλά αποχώρησε, αφού κατήγγειλε προσπάθεια χειραγώγησης της έρευνας από πολιτικά πρόσωπα.
Αμέσως μετά τις καταγγελίες του, η πρώην εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Ξένη Δημητρίου, ανέσυρε από το αρχείο τις μηνύσεις των κυρίων Σαμαρά, Βενιζέλου και Αβραμόπουλου, ανοίγοντας νέο κύκλο καταθέσεων.
Μετά τον Ευρωπαίο επίτροπο Δημήτρη Αβραμόπουλο, θα ακολουθήσουν οι καταθέσεις του πρώην πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά και του Ευάγγελου Βενιζέλου.
Τελευταίος θα καταθέσει ο κ. Αγγελής, ο οποίος, όταν ήταν προϊστάμενος των εισαγγελέων Εγκλημάτων Διαφθοράς, είχε αρχειοθετήσει τις μηνύσεις των τριών πολιτικών προσώπων.
Απόλυτη καταστροφή στη Βενεζουέλα μετά τον διπλό σεισμό: Φόβος για χιλιάδες θύματα - Live εξελίξεις
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




