ΥΠΕΞ για ιρανικό τάνκερ: Είμαστε σε επικοινωνία με τις ΗΠΑ
Το ΥΠΕΞ αναφέρει ότι δεν υπάρχει μέχρι στιγμής αίτημα ελλιμενισμού του πλοίου στο λιμάνι της Καλαμάτας ή σε άλλο λιμάνι της χώρας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Θέση για το ζήτημα με το ιρανικό δεξαμενόπλοιο που κατευθύνεται προς τη χώρα μας παίρνει το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών, αναφέροντας πως παρακολουθεί στενά το ζήτημα.
Αναλυτικά, το ΥΠΕΞ σημειώνει τα εξής: «To Υπουργείο Εξωτερικών παρακολουθεί στενά το ζήτημα που έχει προκύψει με το τάνκερ ιρανικών συμφερόντων. Σύμφωνα με την πληροφόρηση που υπάρχει από το Υπουργείο Ναυτιλίας, δεν υπάρχει μέχρι στιγμής αίτημα ελλιμενισμού του πλοίου στο λιμάνι της Καλαμάτας ή σε άλλο λιμάνι της χώρας μας, όπως και οποιαδήποτε άλλης φύσης αίτημα προς τις ελληνικές αρχές».
Παράλληλα, το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών τονίζει ότι «βρίσκεται σε επικοινωνία διά τις διπλωματικής οδού με την αμερικάνικη πλευρά, της οποίας οι θέσεις άλλωστε για το συγκεκριμένο ζήτημα είναι γνωστές και δεν απευθύνονται στη συγκεκριμένη περίπτωση μόνο στην Ελλάδα, αλλά σε όλα τα κράτη και λιμένες της Μεσογείου».
Τέλος διαδρομής για το «Αίολος Κεντέρης»: Η στιγμή που το εμβληματικό ταχύπλοο περνά για πάντα στην Ιστορία
Εντυπωσιακή εικόνα στο Παρίσι: Η στιγμή που κεραυνός χτυπά τον Πύργο του Άιφελ
Φωτιά στην Καλλιθέα: Οι δραματικές στιγμές με την πτώση της 75χρονης από το μπαλκόνι - Την έσωσε «ανθρώπινη αλυσίδα»
Νεκρά εντοπίστηκαν δύο παιδιά 8 και 10 ετών στην Κύπρο - Ήταν κλειδωμένα σε αυτοκίνητο
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



