Καραμανλής: Αποβράσματα όσοι δεν πληρώνουν εισιτήριο στο Μετρό (vid)
«Δεν είναι δυνατόν να μπαίνουμε τσάμπα στο Μετρό», σημείωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στο φαινόμενο της επιβίβασης στο Μετρό χωρίς την πληρωμή εισιτηρίου αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής. Σε μία από τις πρώτες συνεντεύξεις του ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών σημείωσε ότι «πρέπει να νιώθει ως απόβρασμα της κοινωνίας, όποιος πολίτης μπαίνει στο Μετρό χωρίς εισιτήριο». Μάλιστα, προανήγγειλε ότι το υπουργείο θα οργανώσει καμπάνια για να περιοριστούν τα φαινόμενα των πολιτών που χρησιμοποιούν τα Μέσα χωρίς εισιτήριο.
«Αυτό που σκεφτόμαστε να κάνουμε, είναι κάτι το οποίο έχει συμβεί στη Γαλλία και την Αμερική, είναι να υπάρξει μια πολύ μεγάλη διαφημιστική καμπάνια για τους λεγόμενους τζαμπατζήδες. Το ζήτημα δεν είναι να έρθω εγώ να σε πιάσω, το ζήτημα είναι ότι ο ίδιος ο άνθρωπος που κάνει αυτή την πράξη πρέπει να νιώθει ως απόβρασμα της κοινωνίας. Δεν είναι δυνατόν να μπαίνουμε τσάμπα στο Μετρό», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Καραμανλής, μιλώντας στον ΣΚΑΪ.
Ακούστε το συγκεκριμένο απόσπασμα στο 15:34
Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις Κεφαλογιάννη
Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



