Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν σε Μητσοτάκη: Χαίρομαι που ξεκινάμε μαζί
Η Νέα Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής είχε τηλεφωνική συνομιλία με τον Έλληνα πρωθυπουργό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το μεσημέρι του Σαββάτου είχε τηλεφωνική επικοινωνία με την Πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Στη συνομιλία τους, η οποία έγινε σε ιδιαίτερα φιλικό κλίμα, ο κ. Μητσοτάκης συνεχάρη τη νέα πρόεδρο του Κολλεγίου των Επιτρόπων για την εκλογή της.
Παράλληλα γνωστοποίησε την πρότασή του να είναι ο κ. Μαργαρίτης Σχοινάς νέος εκπρόσωπος της Ελλάδος στη νέα Ευρωπαϊκή Επιτροπή, πρόταση που η κ. φον ντερ Λάιεν χαρακτήρισε εξαιρετική.
Η επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σημείωσε από την πλευρά της, ότι είναι ιδιαίτερα ευτυχής για το γεγονός ότι η έναρξη της θητείας της συμπίπτει με την ανάληψη της διακυβέρνησης στην Ελλάδα από μια μεταρρυθμιστική κυβέρνηση με επικεφαλής τον Κυριάκο Μητσοτάκη, με τον οποίο όπως είπε, είναι βέβαιη ότι θα έχει μια εξαιρετική συνεργασία.
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



