• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112Νέα κλιμάκωση στη Μέση Ανατολή: Χτυπήθηκε και άλλο δεξαμενόπλοιο στα Στενά του ΟρμούζΥπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματοςΑκραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
δημοφιλές τώρα: Πότε απαγορεύεται ο ιδιοκτήτης να ζητήσει αύξηση ενοικίου - Όσα πρέπει να γνωρίζετε
Homepage ┋   Πολιτική   ┋   11.07.2019 17:08
Newsroom
Newsroom

Συνεχίζονται οι επαφές Γεωργιάδη για την επένδυση στο Ελληνικό

O υπουργος Επενδύσεων συνάντησε τους δημάρχους Αλίμου και Γλυφάδας και συζήτησε για την επιτάχυνση των έργων

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά   ┋

(EUROKINISSI/ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ)
(EUROKINISSI/ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ)
Προσθέστε το ΕΘΝΟΣ στη Google

Συνεχίστηκαν και σήμερα οι συζητήσεις του υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Αδώνιδος Γεωργιάδη, με δημάρχους για την επιτάχυνση της επένδυσης στο Ελληνικό. Ο υπουργός συναντήθηκε σήμερα με τον δήμαρχο Γλυφάδας, Γιώργο Παπανικολάου, και με τον δήμαρχο Αλίμου, Ανδρέα Κονδύλη, στο πλαίσιο των επαφών του.

Αμέσως μετά τη συνάντηση, ο κ. Γεωργιάδης δήλωσε: «Συναντήθηκα σήμερα με τους δημάρχους της Γλυφάδας και του Αλίμου, σε συνέχεια της χθεσινής μου συνάντησης με τον δήμαρχο του Ελληνικού, για να ενημερωθώ σφαιρικά για τα αιτήματα των τοπικών κοινωνιών σε σχέση με τη μεγάλη επένδυση στο Ελληνικό. Κοινή βούληση όλων είναι να την κάνουμε να προχωρήσει στα αλήθεια και να δούμε την Αττική να αλλάζει και να βελτιώνεται η ζωή των πολιτών και κυρίως των πολιτών των όμορων δήμων».

Από την πλευρά τους, οι κ.κ. Παπανικολάου και Κονδύλης ανέφεραν:

Γ. Παπανικολάου: «Ευχαριστούμε τον υπουργό για την πολύ εποικοδομητική συνάντηση. Η ισόρροπη ανάπτυξη της περιοχής και όλων των δήμων που συνορεύουν με την επένδυση στο Ελληνικό, είναι προτεραιότητα για όλους μας».

Άδωνις Γεωργιάδης
ΠΟΛΙΤΙΚΗ 09.07.2019 19:02
Το πρώτο υπουργικό ραντεβού Γεωργιάδη για την επένδυση στο Ελληνικό
Το πρώτο υπουργικό ραντεβού Γεωργιάδη για την επένδυση στο Ελληνικό

Αν. Κονδύλης: «Η επένδυση στον μητροπολιτικό πόλο Ελληνικού-Αγίου Κοσμά είναι ένα μεγάλο στοίχημα για τη χώρα και για τις πόλεις μας που πρέπει να το κερδίσουμε. Το μεγάλο αυτό στοίχημα έχει πάρα πολλές παραμέτρους και πάρα πολλά ζητήματα τα οποία από κοινού με την Πολιτεία, με τον υπουργό και κάθε άλλο εμπλεκόμενο φορέα αισιοδοξούμε ότι θα μπορέσουμε να τα διευθετήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ώστε να υπάρχουν τα μεγαλύτερα δυνατά οφέ

Διαβάστε ακόμη

Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026

Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό

Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος

Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • επένδυση
  • Άδωνις Γεωργιάδης
  • ανάπλαση Ελληνικό
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr