Το «ευχαριστώ» του Πολάκη στον Τσίπρα μετά τη συνέντευξη
Ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας με ανάρτησή του στο Facebook ευχαρίστησε τον πρωθυπουργό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μετά τη συνέντευξη του Αλέξη Τσίπρα στον ΣΚΑΪ το βράδυ της Τρίτης και την κάλυψη που παρείχε στον Παύλο Πολάκη, ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας με ανάρτησή του στο Facebook ευχαρίστησε τον πρωθυπουργό. Αφού εξέφρασε τις ευχαριστίες του στη συνέχεια επιτέθηκε στους δημοσιογράφους του ΣΚΑΪ, λέγοντας πως «νικήθηκαν κατά κράτος» από τον Αλέξη Τσίπρα.
«Θα ήταν άδικο για μια ανάρτηση να παραβλέψω ότι Πολάκης και Ξανθός έστησαν στα πόδια του το δημόσιο σύστημα υγείας. Ο ίδιος έχει καταλάβει το λάθος και έχει σταματήσει να κάνει τέτοιες αναρτήσεις το τελευταίο διάστημα. Είναι άδικο "να μαζέψω" έναν υπουργό που έχει κάνει τόσο σημαντικό έργο, μαζεύτηκε μόνος του» είπε ο Αλέξης Τσίπρας όταν ρωτήθηκε για τον «αψύ ύφος» του αναπληρωτή υπουργού Υγείας.
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



