Βαρουφάκης: Εάν δεν υπήρχε το ΜέΡΑ25, μάλλον θα ψήφιζα ΚΚΕ
«Eάν θέλουμε να μην έχει αυτοδυναμία η ΝΔ, το ΜέΡΑ25 πρέπει να μπει στη Βουλή», τόνισε ο Γιάνης Βαρουφάκης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Αν δεν υπήρχε το ΜέΡΑ25, μάλλον ΚΚΕ θα ψήφιζα», ανέφερε ο Γιάνης Βαρουφάκης, τονίζοντας, παράλληλα, ότι θλίβεται που ο Περισσός τον κατηγορεί ότι και ο ίδιος ψήφισε μνημόνιο.
Ο Γιάνης Βαρουφάκης δήλωσε ότι επιμένει στην τοποθέτησή του περί χαμένης ψήφου στον ΣΥΡΙΖΑ γιατί -όπως σημείωσε στη συνέντευξή του στο ραδιόφωνο NEWS 24/7- «εάν θέλουμε να μην έχει αυτοδυναμία η ΝΔ το ΜέΡΑ25 πρέπει να μπει στη Βουλή. Γι' αυτό δεν μας θέλει η ΝΔ, γιατί της ψαλιδίζουμε την αυτοδυναμία».
Ο κ. Βαρουφάκης επίσης πρόσθεσε ότι με βάση τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του οι περισσότεροι ψηφοφόροι του δεν ψήφιζαν στο παρελθόν ΣΥΡΙΖΑ, γι' αυτό και ανέφερε ότι ακόμη κι αν τους το ζητούσε, θα προτιμούσαν να τους κόψουν το χέρι παρά να ψηφίσουν ΣΥΡΙΖΑ.
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




