Γεωργιάδης: Εάν πέσει η ΔΕΗ, πέφτει και η χώρα
«Δεν είναι απλώς μια επιχείρηση» τόνισε ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τον κώδωνα του κινδύνου για τη ΔΕΗ έκρουσε ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Άδωνις Γεωργιάδης, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «Real News», τονίζοντας ότι «η κυβέρνηση αφήνει πάρα πολλά προβλήματα» και «η ΔΕΗ είναι το νούμερο ένα».
«Δεν είναι απλώς μια επιχείρηση» τόνισε ο κ. Γεωργιάδης και προσέθεσε: «Εάν πέσει η ΔΕΗ, πέφτει και η χώρα. Και κατά συνέπεια είναι ένα τεράστιο πρόβλημα. Είμαι βέβαιος, όμως, πως η ΝΔ και ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχουν έτοιμο το σχέδιο και θα ασχοληθούν από την πρώτη ημέρα με το πώς αυτή η μεγάλη και σπουδαία εταιρεία, που είναι συνυφασμένη με την ιστορία της Ελλάδος και έχει προσφέρει όσο λίγες εταιρείες στην πρόοδο αυτής της χώρας, θα μπορέσει ξανά να ακμάσει, να γίνει ισχυρή και να αντέξει και στο μέλλον».
Εξάλλου, αναφερόμενος στα τεκταινόμενα της υπόθεσης Novartis, τη χαρακτήρισε «σκοτεινή υπόθεση» και σχολίασε ότι υπάρχει μία «εικόνα χάους μέσα στην ίδια την ελληνική Δικαιοσύνη». «Η επόμενη Βουλή θα διερευνήσει αυτή τη σκοτεινή υπόθεση. Είναι χρέος στα παιδιά μας, αλλά κυρίως είναι χρέος στη Δημοκρατία», κατέληξε.
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



