Μητσοτάκης για Εθνική Ομάδα πόλο γυναικών: «Μας γέμισαν χαρά και υπερηφάνεια»
Με λόγια υπερηφάνειας και συγκίνησης, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχάρη τις «χρυσές» αθλήτριες της εθνικής ομάδας πόλο γυναικών🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με λόγια υπερηφάνειας και συγκίνησης, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχάρη τις «χρυσές» αθλήτριες της εθνικής ομάδας πόλο γυναικών για την κατάκτηση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη του για τη σπουδαία τους επιτυχία και τη δυναμική τους παρουσία εντός κι εκτός πισίνας.
Ο Κυρ. Μητσοτάκης συνομίλησε μαζί τους μετά την κατάκτηση του χρυσού. «Μίλησα με τα χρυσά μας κορίτσια και μοιράστηκα μαζί τους την υπερηφάνεια και τη χαρά που μας γέμισαν με την συγκλονιστική τους παρουσία, μέσα και έξω από την πισίνα! Σας ευχαριστούμε για όλα!» έγραψε στην ανάρτησή του.

Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



