Πολάκης για πρόταση μομφής: Ευχαριστώ για την τιμή τον κ. Μητσοτάκη (pic)
Ανάρτηση του αναπληρωτή υπουργού Υγείας στο Facebook🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Παύλος Πολάκης με ανάρτηση του στο λογαριασμό που διατηρεί στο Facebook τοποθετήθηκε για την πρόταση μομφής που κατέθεσε εναντίον του η Νέα Δημοκρατία. Ηα«Ευχαριστώ θερμά τον κ. Μητσοτάκη για την τιμή που μου έκανε σήμερα στο ελληνικό κοινοβούλιο», ανέφερε χαρακτηριστικά ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας.
«Όλοι οι Έλληνες - ακόμη και όσοι αρχικά ήταν θυμωμένοι μαζί μου- έχουν πια καταλάβει πόσο χυδαία προσπαθεί να ψηφοθηρήσει εργαλειοποιώντας την αναπηρία του κ. Κυμπουρόπουλου. Αλλά τελικά και πόσο φοβισμένος πολιτικός αρχηγός είναι», ανέφερε ακόμη ο κ. Πολάκης και κατέληξε παραθέτοντας τα όσα είπε για το θέμα ο Αλέξης Τσίπρας, στην ομιλία του στην Ξάνθη.
Διαβάστε ακόμη
Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις Κεφαλογιάννη
Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



