Εκλογές ΠΑΣΟΚ - Ανδρουλάκης: «Πάμε για μια νέα θητεία που θα αναδείξει το ΠΑΣΟΚ κυρίαρχο»
Το δικό του μήνυμα στους φίλους και τα μέλη του ΠΑΣΟΚ έστειλε ο Νίκος Ανδρουλάκης, ο οποίος ψήφισε λίγο μετά τις 11.00 στο Δημαρχείο Κερατσινίου-Δραπετσώνας για την ανάδειξη προέδρου του ΠΑΣΟΚ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Το δικό του μήνυμα στους φίλους και τα μέλη του ΠΑΣΟΚ έστειλε ο Νίκος Ανδρουλάκης, ο οποίος ψήφισε λίγο μετά τις 11.00 στο Δημαρχείο Κερατσινίου-Δραπετσώνας για την ανάδειξη προέδρου του ΠΑΣΟΚ.
Ο Νίκος Ανδρουλάκης, που διεκδικεί την επανεκλογή του υπερασπίστηκε τη θητεία του και τόνισε ότι στόχος είναι να αναδειχθεί το κόμμα κυρίαρχο.
«Πριν 2.5 χρονιά μου εμπιστευτήκατε τις τύχες του ΠΑΣΟΚ και παλέψαμε για να επιβιώσουμε από τις μυλόπετρες της Νέας Δημοκρατίας. Πάμε για μια νέα θητεία που θα αναδείξει το ΠΑΣΟΚ κυρίαρχο και έτοιμο να πάρει τις τύχες στα χέρια του από τη Νέα Δημοκρατία», είπε χαρακτηριστικά.
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
Παραιτήθηκε από τη βρετανική πρωθυπουργία o Κιρ Στάρμερ - Ποιος αναμένεται να τον διαδεχθεί
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Διεθνές δίκτυο «764»: Ο εφιάλτης του ψηφιακού σαδισμού και των εκβιασμών στην Ελλάδα
Πέθανε ο αγαπημένος ηθοποιός, Παύλος Κουρτίδης - Η ανακοίνωση του Σπύρου Μπιμπίλα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



