ΣΥΡΙΖΑ: «Το Αχίλλειο στην Κέρκυρα ρημάζει παρά την δέσμευση του Κυριάκου Μητσοτάκη»
Η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Στην εγκατάλειψη του Αχίλλειου στην Κέρκυρα αναφέρεται με ανάρτησή του ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.
Συγκεκριμένα αναφέρει: «Το μακρινό 2020 η υπουργός Πολιτισμού, κ. Μενδώνη επεσήμαινε ότι το έργο της αποκατάστασης του Αχίλλειου στην Κέρκυρα, αποτελούσε δέσμευση του Κυρ. Μητσοτάκη και υπέγραφε μνημόνιο συνεργασίας με την ΕΤΑΔ ΑΕ για τις αναγκαίες εργασίες. Τέσσερα χρόνια μετά, το Αχίλλειο ρημάζει μπροστά στα μάτια των επισκεπτών του, με πρόχειρες σκαλωσιές και τσιμεντένιες επεμβάσεις. Τώρα η κ. Μενδώνη εύχεται το έργο να ολοκληρωθεί το… συντομότερο, φροντίζοντας να αποποιηθεί κάθε ευθύνη. Αλλά με γενικολογίες και ευχολόγια έργα δεν γίνονται. Μόνο καριέρες. "Φούμαρα", λοιπόν, μία ακόμη δέσμευση του κ. Μητσοτάκη».?
«Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρες
Ο Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία
Αυτοί είναι οι τομεάρχες που επέλεξε ο Τσίπρας στην ΕΛΑΣ - Όλα τα ονόματα
Nick Cave: Ο άνθρωπος που έμαθε να αγαπά τον κόσμο μέσα από το πένθος
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



