Μητσοτάκης: Δίκαια ο ΠΑΟΚ παίρνει το πρωτάθλημα - Είναι η καλύτερη ομάδα
«Θέλω να σε ψηφίσω αλλά είσαι Ολυμπιακός», ήταν τα λόγια του νεαρού στον αρχηγό της Νέας Δημοκρατίας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης βρέθηκε το πρωί του Σαββάτου στη Σταυρούπολη, όπου συνομίλησε με έναν νεαρό φίλαθλο για την εξέλιξη του πρωταθλήματος.
«Θέλω να σε ψηφίσω αλλά είσαι Ολυμπιακός», ήταν τα λόγια του νεαρού στον αρχηγό της ΝΔ, ο οποίος απάντησε πως «είμαι και το ξέρετε, αλλά φέτος αξίζουν συγχαρητήρια στον ΠΑΟΚ γιατί είχε πολύ καλή και σταθερή ομάδα όλη τη χρονιά και δίκαια παίρνει το Πρωτάθλημα. Αξίζουν συγχαρητήρια στον ΠΑΟΚ γιατί η καλύτερη ομάδα παίρνει φέτος το Πρωτάθλημα», κατέληξε. «Τώρα θα σε ψηφίσω πιο εύκολα» του απάντησε ο νεαρός.
Διαβάστε ακόμη
Με «δώρα» ο Τραμπ στην Άγκυρα τον Ιούλιο: Πώς «βλέπει» η Αθήνα τις εξελίξεις
Βίντεο - ντοκουμέντο από τη στιγμή που πέφτει το πυροσβεστικό ελικόπτερο στη λίμνη Αώου
Εφιάλτης στη Βενεζουέλα: Αυξάνονται δραματικά τα θύματα - Τουλάχιστον 164 νεκροί και πάνω από 970 τραυματίες
«Το χέρι του Θεού»: Ο ερασιτέχνης φωτορεπόρτερ και η ιστορία πίσω από την εμβληματικότερη φωτογραφία όλων των Παγκοσμίων Κυπέλλων
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



