Μητσοτάκης: Δίκαια ο ΠΑΟΚ παίρνει το πρωτάθλημα - Είναι η καλύτερη ομάδα
«Θέλω να σε ψηφίσω αλλά είσαι Ολυμπιακός», ήταν τα λόγια του νεαρού στον αρχηγό της Νέας Δημοκρατίας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης βρέθηκε το πρωί του Σαββάτου στη Σταυρούπολη, όπου συνομίλησε με έναν νεαρό φίλαθλο για την εξέλιξη του πρωταθλήματος.
«Θέλω να σε ψηφίσω αλλά είσαι Ολυμπιακός», ήταν τα λόγια του νεαρού στον αρχηγό της ΝΔ, ο οποίος απάντησε πως «είμαι και το ξέρετε, αλλά φέτος αξίζουν συγχαρητήρια στον ΠΑΟΚ γιατί είχε πολύ καλή και σταθερή ομάδα όλη τη χρονιά και δίκαια παίρνει το Πρωτάθλημα. Αξίζουν συγχαρητήρια στον ΠΑΟΚ γιατί η καλύτερη ομάδα παίρνει φέτος το Πρωτάθλημα», κατέληξε. «Τώρα θα σε ψηφίσω πιο εύκολα» του απάντησε ο νεαρός.
Διαβάστε ακόμη
«Έχασαν τα πάντα»: Κάτοικοι θα περάσουν το βράδυ σε σκηνές - Απόγνωση στη Βενεζουέλα
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



