Θεοδωράκης: Να πάψουν να εξορίζονται οι νεκροί στη Βουλγαρία
Τι αναφέρει ο επικεφαλής με το Ποτάμι για τη λειτουργία αποτεφρωτηρίου στην Αθήνα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με ανάρτησή του στο Twitter ο επικεφαλής του Ποταμιού, Σταύρος Θεοδωράκης, σχολίασε την υπογραφή της υπουργικής απόφασης που ανοίγει τον δρόμο για την κατασκευή του Κέντρου Αποτέφρωσης Νεκρών στον Ελαιώνα, όπως αυτό σχεδιάστηκε και προτάθηκε από τον δήμο Αθηναίων.
«Όχι, δεν θα πανηγυρίσουμε τη νιοστή υπογραφή για το αποτεφρωτήριο που θα γίνει κάποτε στην Αθήνα. Θα περιμένουμε τη στιγμή που θα πάψουν να εξορίζονται οι νεκροί στη Βουλγαρία για αποτέφρωση. Μόνο τότε θα έχουμε νικήσει τα γραφειοκρατικά και άλλα τέρατα της οπισθοδρόμησης», αναφέρει ο Σταύρος Θεοδωράκης.
Διαβάστε ακόμη
Η έφοδος στα σπίτια του κυκλώματος που διακινούσε ναρκωτικά στη Μύκονο - Βίντεο από την επιχείρηση
Ανοίγουν τραπεζικές θυρίδες βασικών κατηγορούμενων για το κύκλωμα στις Πολεοδομίες
Μήνυση σε 18 influencers για διαφήμιση τζόγου - Είχαν πάνω από 3 εκατ. followers
«Η Μουριά είναι η ζωή μου»: Συγκινητική έκκληση του ιδιοκτήτη του εμβληματικού καφενείου στα Εξάρχεια για να παραμείνει ανοιχτό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



