Μαριέττα Γιαννάκου: Στο ΓΝΑ ο Κυριάκος Μητσοτάκης για να ενημερωθεί για την υγεία της
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης πήγε στο Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας και ενημερώθηκε από τους γιατρούς για την πορεία της υγείας της Μαριέττας Γιαννάκου.
Παραμένει στη ΜΕΘ η βουλευτής - Δύσκολη η κατάστασή της
Σε δύσκολη κατάσταση στη ΜΕΘ του Γενικού Νοσοκομείου Αεροπορίας 251 εξακολουθεί να νοσηλεύεται η Μαριέττα Γιαννάκου, η οποία εισήχθη μετά από πτώση, η οποία επιβάρυνε την υγεία της.
Αργότερα μέσα στην ημέρα αναμένεται ιατρικό ανακοινωθέν. Η βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας υπέστη αιμάτωμα μετά την πτώση και ως εκ τούτου κρίθηκε αναγκαία η μεταφορά της στο νοσοκομείο.
Πληροφορίες ανέφεραν ότι υπεβλήθη σε χειρουργική επέμβαση, ενώ οι γιατροί την Κυριακή δήλωναν αισιόδοξοι για την κατάσταση της υγείας της και υπογράμμιζαν ότι τα ζωτικά της όργανα λειτουργούν κανονικά.
Είναι γνωστό ότι η Μαριέττα Γιαννάκου έχει βεβαρυμένο ιστορικό υγείας, ενώ πριν από λίγους μήνες είχε νοσήσει σοβαρά με κορονοϊό και είχε παραμείνει σχεδόν για ένα μήνα στη ΜΕΘ του «Ευαγγελισμού».
«Αιχμές» Αβραμόπουλου κατά Χρυσοχοΐδη: «Είχε το ένταλμα σύλληψής μου τρεις μέρες στο συρτάρι»
Νέο σοκ στο ελληνικό ποδόσφαιρο - Πέθανε στα 54 του ο Τάκης Γκώνιας
Flyover: Πώς «φούσκωσε» κατά 64 εκατ. ευρώ ο λογαριασμός - Από τα λάθη του Δημοσίου μέχρι τα... σκουπίδια 8 μέτρων
«Δεν υποχωρώ μέχρι τη δικαίωση»: Κείμενο στήριξης στον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή - Κρίσιμη η κατάστασή του
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




