Πολυτεχνείο: Κατέθεσε στεφάνι η Κατερίνα Σακελλαροπούλου
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπολούλου, κατέθεσε στεφάνι στο Πολυτεχνείο για τον εορτασμό της 48ης επετείου από την εξέγερση κατά της δικτατορίας των συνταγματαρχών.
Η κ. Σακελλαροπούλου κατέθεσε στεφάνι λίγο μετά τις 9 το πρωί και έπειτα αποχώρησε με τη συνοδεία της.
Πολυτεχνείο: Η δήλωση της Κατερίνα Σακελλαροπούλου
«Η εξέγερση του Πολυτεχνείου τον Νοέμβριο του 1973 υπήρξε η κορύφωση της αντίστασης κατά της δικτατορίας.
Τιμάμε τα θύματα, τους φοιτητές, και όλους τους αγωνιστές που όρθωσαν το ανάστημά τους στη βία και την ανομία. Οι θυσίες τους, όπως και η αγάπη τους για ελευθερία και δημοκρατία, εξακολουθούν να εμπνέουν. Σήμερα οι νέοι και οι νέες, που μετά την οικονομική κρίση βιώνουν και αυτή της πανδημίας, καλούνται να πορευθούν σε έναν πολυσύνθετο κόσμο, γεμάτο προκλήσεις και αβεβαιότητες. Έχουμε χρέος να σταθούμε δίπλα τους και να στηρίξουμε την προσδοκία τους για ένα καλύτερο μέλλον, στο πλαίσιο μιας ανοικτής κοινωνίας που να μας περιλαμβάνει όλους»
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



