Μητσοτάκης ΔΕΘ: Αυτά είναι τα δύο μεγαλύτερα λάθη που έχω κάνει
Ο Πρωθυπουργός είπε ότι δεν κάνει λάθη αυτός που δεν κάνει έργα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Πυρκαγιές και διαχείριση της πανδημίας στη Θεσσαλονίκη αναγνώρισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης ως τα δύο μεγαλύτερα λάθη της μέχρι τώρα διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας.
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση αναφορικά με το ποιο είναι το μεγαλύτερο λάθος που πιστεύει ότι έκανε εντός των δύο χρόνων της θητείας του ο Κυριάκος Μητσοτάκης απάντησε: «»Δεν έχω διστάσει να αναγνωρίσω πράγματα που δεν έχουν γίνει καλά. Θυμίζω δύο. Ένα ήταν η Θεσσαλονίκη που δεν έκλεισε νωρίτερα. Το ίδιο έκανα και για τις πυρκαγιές. Ουδείς αλάθητος. Το θέμα είναι αν μπορούμε να μαθαίνουμε από τα λάθη μας. Δεν κάνει λάθη αυτός που δεν κάνει έργα. Πρέπει να καταλάβουμε καλά πως αν κάπου υπάρχει πρόβλημα θα πρέπει να επιληφθούμε. Να αναλαμβάνουμε το πολιτικό κόστος με θάρρος».
Live streaming: Η συνέντευξη Τύπου του Κυριάκου Μητσοτάκη στη ΔΕΘ
Καιρός: Πού θα χτυπήσει τις επόμενες ώρες η κακοκαιρία
Νέα μέτρα για ανεμβολίαστους: Τι ισχύει από Δευτέρα σε γυμναστήρια, θέατρα, σινεμά, γήπεδα
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



