Ολυμπιακοί Αγώνες 2021 – Στέφανος Ντούσκος: Τα συγχαρητήρια του Μητσοτάκη στον χρυσό ολυμπιονίκη
Η ανάρτηση του πρωθυπουργού στο Twitter🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συγχαρητήριο μήνυμα προς τον Χρυσό Ολυμπιονίκη, Στέφανο Ντούσκο ο οποίος κατέκτησε και το πρώτο μετάλλιο για την Ελλάδα στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκυο, έστειλε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.
Όπως γράφει χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός, «Χρυσός Ολυμπιονίκης και ρεκόρ Ολυμπιακών Αγώνων, πραγματικά μία τεράστια επιτυχία. Μας γέμισε χαρά και υπερηφάνεια».
Η ανάρτηση του πρωθυπουργού:
Ολυμπιακοί Αγώνες 2021: Φανταστικός Ντούσκος - Έφερε το πρώτο χρυσό στην Ελλάδα
Κορονοϊός – Εμβολιασμός: Στο τραπέζι και 3η δόση από Σεπτέμβριο – Τα δεδομένα
Τα «θερμά» μέτωπα της κυβέρνησης- Ο δύσκολος Αύγουστος και το restart στη ΔΕΘ
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




