Κικίλιας: Τέλος από 13 Μαΐου στην αναστολή αδειών για υγειονομικούς
Την άρση της αναστολής των αδειών για το υγειονομικό προσωπικό ανακοίνωσε ο Βασίλης Κικίλιας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στην άρση της αναστολής των κανονικών αδειών για το υγειονομικό προσωπικό προχωρά από αύριο 13 Μαΐου το υπουργείο Υγείας, όπως ανακοίνωσε κατά τη διάρκεια της απογευματινής ενημέρωσης ο υπουργός Υγείας, Βασίλης Κικίλιας.
Κατά την ενημέρωση ο κ. Κικίλιας σημείωσε πως «προχωράμε από αύριο 13 Μαΐου στην άρση της αναστολής κανονικών αδειών του προσωπικού των νοσοκομείων του ΕΣΥ, του ΕΚΑΒ, του ΕΟΔΥ, των Δημοσίων Δομών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας (Κέντρα Υγείας, Περιφερειακά Ιατρεία), του ΕΚΕΑ, ΤΟΥ ΙΦΕΤ, της ΕΚΑΠΥ, των Κεντρικών Υπηρεσιών των ΥΠΕ της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Υγείας.
«Παράλληλα με το πρόγραμμα Ελευθερία, οργανώνουμε το πρόγραμμα “Γαλάζια Ελευθερία” που στόχο έχει τον καθολικό και πλήρη εμβολιασμό των μόνιμων κατοίκων των νησιών ως το αργότερο στα τέλη Ιουνίου με το μονοδοσικό εμβόλιο της Johnson & Johnson», σημείωσε ο υπουργός.
Η έφοδος στα σπίτια του κυκλώματος που διακινούσε ναρκωτικά στη Μύκονο - Βίντεο από την επιχείρηση
Ανοίγουν τραπεζικές θυρίδες βασικών κατηγορούμενων για το κύκλωμα στις Πολεοδομίες
Μήνυση σε 18 influencers για διαφήμιση τζόγου - Είχαν πάνω από 3 εκατ. followers
«Η Μουριά είναι η ζωή μου»: Συγκινητική έκκληση του ιδιοκτήτη του εμβληματικού καφενείου στα Εξάρχεια για να παραμείνει ανοιχτό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



