Στέφανος Μάνος: Πληροφόρηση μηδέν και γενική διάλυση, 36 ώρες χωρίς ρεύμα στην Εκάλη
Άναψε «φωτιές» η ανάρτηση του Στέφανου Μάνου για τα προβλήματα λόγω της κακοκαιρίας και την αντίδραση του κρατικού μηχανισμού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Στέφανος Μάνος προκάλεσε συζητήσεις με την ανάρτησή του στα social media για την αντίδραση του κρατικού μηχανισμού μετά τα προβλήματα που προκάλεσε η κακοκαιρία στην Αττική και ειδικά στην Εκάλη όπου κατοικεί. Μιλά για γενική διάλυση, τονίζει ότι δεν έχει καμία πληροφόρηση και καταλήγει στο σκωπτικό ερώτημα: «Έτσι φαντάζονται την κανονικότητα;».
Αναλυτικά, η ανάρτηση του Στέφανου Μάνου:
«Από όταν ήμουν παιδί κατοικώ στην Εκάλη. Παλιά είχαμε συχνά χιόνια το χειμώνα. Τα τελευταία χρόνια, όχι. Φέτος ήταν η εξαίρεση. Γενική διάλυση! Είμαι ήδη 36 ώρες χωρίς ηλεκτρικό άρα χωρίς θέρμανση και 12 ώρες χωρίς ύδρευση. Πληροφόρηση μηδέν. Έτσι φαντάζονται την κανονικότητα;»
Διαβάστε ακόμα: Τσίπρας: Το επιτελικό κράτος βούλιαξε στο χιόνι αλλά η προπαγάνδα αποδεικνύεται στιβαρή
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



