Oruc Reic: Νέα ΝAVTEX μέχρι 14 Νοεμβρίου
Συνεχίζει η Τουρκία να προκαλεί με νέα NAVTEX για το Oruc Reis🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Δεν έχει συμπληρωθεί ούτε ένα 24ωρο από τη ανταλλαγή τηλεφωνημάτων μεταξύ του Κυριάκου Μητσοτάκη και του Ταγίπ Ερντογάν μετά το σεισμό στη Σάμο που προκάλεσε μεγάλες καταστροφές. Η «αλληλεγγύη», που ακούστηκε στα λόγια, μάλλον κάπου χάθηκε στη μετάφραση για άλλη μια φορά και η Τουρκία ανανεώνει τη NAVTEX για το Oruc Reis, μέχρι και τις 14 Νοεμβρίου.
Την είδηση μετέδωσεε το τουρκικό πρακτορείο EHA.
Διαβάστε ακόμη
Πέθανε ο αγαπημένος ηθοποιός, Παύλος Κουρτίδης - Η ανακοίνωση του Σπύρου Μπιμπίλα
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Διεθνές δίκτυο «764»: Ο εφιάλτης του ψηφιακού σαδισμού και των εκβιασμών στην Ελλάδα
VARος τελικά για το ποδόσφαιρο η τεχνολογία – Γιατί ο Βασιλιάς των σπορ πάσχει από σοβαρό αυτοάνοσο;
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




