Στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης ο Μητσοτάκης – Αποχώρησε οδηγώντας Tesla
Ο πρωθυπουργός περιηγήθηκε στη μόνιμη συλλογή του μουσείου, η οποία περιλαμβάνει 172 έργα από 78 Έλληνες και ξένους καλλιτέχνες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Την ευκαιρία να δοκιμάσει ένα τελευταίας τεχνολογίας ηλεκτρικό αυτοκίνητο, Tesla, είχε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ύστερα από την επίσκεψή του στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης το πρωί του Σαββάτου, 10 Οκτωβρίου. Ο πρωθυπουργός, συνοδευόμενος από την υπουργό Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη, περιηγήθηκε στη μόνιμη συλλογή του μουσείου, η οποία περιλαμβάνει 172 έργα από 78 Έλληνες και ξένους καλλιτέχνες.
Κατά την αποχώρησή του, λοιπόν, ο κ. Μητσοτάκης απαθανατίστηκε από τον φωτογραφικό φακό να μπαίνει σε ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο Tesla, με συνοδηγό τη μικρή του κόρη.
Διαβάστε ακόμη
«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



