Η συγκινητική ανάρτηση του Μητσοτάκη για τα τρία χρόνια από τον θάνατο του πατέρα του
Συγκινεί στο μήνυμά του ο πρωθυπουργός - «Πόσο θα ήθελα να ήσουν εδώ» το σχόλιο της Ντόρας Μπακογιάννη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τρία χρόνια συμπληρώθηκαν την Παρασκευή, 29 Μαΐου, από τον θάνατο του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη. Με αφορμή αυτή την επέτειο ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανέβασε στα social media μία εικόνα από το γραφείο του στο Μέγαρο Μαξίμου, όπου απεικονίζεται ο πατέρας του σε δύο φωτογραφίες.
Στη μία είναι μόνος του (πιθανότατα η φωτογραφία να προέρχεται από προεκλογική του ομιλία) και στην άλλη είναι μαζί με τον Κυριάκο Μητσοτάκη. «3 χρόνια. Είσαι πάντα μαζί μας», έγραψε στη λεζάντα της φωτογραφίας ο πρωθυπουργός.
«Πόσο θα ήθελα να ήσουν εδώ. Να μας εμψυχώνεις, να μας λες ότι θα βγούμε πιο δυνατοί. Να μας ξαναπείς ότι οι Έλληνες στα δύσκολα γινόμαστε θεριά», έγραψε στο Twitter η κόρη του, Ντόρα Μπακογιάννη.
Διαβάστε ακόμη
Όσα έγιναν πίσω από τις κλειστές πόρτες στην Ελβετία: Οι απειλές του Τραμπ, η οργή του Ιράν και τα «καυτά» θέματα
Το Ισραήλ απέλασε Έλληνες συνδικαλιστές που ήθελαν να επισκεφθούν τη Δυτική Όχθη - «Μας γύρισαν με την επόμενη πτήση»
Άγριο έγκλημα στη Λάρνακα με θύμα 22χρονο φοιτητή: Τον γνώρισε σε λεωφορείο και πέντε μέρες μετά τον σκότωσε
Επανάσταση στην αεροπορία: Αυτό είναι το υπερσύγχρονο αεροσκάφος που θα κάνει το Λονδίνο-Σίδνεϊ σε μόλις 22 ώρες
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



