Το καλοκαίρι το νομοσχέδιο του Υποδομών για τα μεγάλα οδικά έργα - Νέος πομπός διοδίων
«Θέλουμε να επιταχύνουμε τις διαδικασίες και να συμπτύξουμε τους χρόνους, ώστε να προχωρήσουμε πιο γρήγορα στην προκήρυξη νέων έργων», είπε ο γ.γ. του υπουργείου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Σε αγώνα δρόμου έχει επιδοθεί το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για να ξεκινήσει η κατασκευή μεγάλων έργων, όπως είναι ο οδικός άξονας Πάτρα-Πύργος και ο Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας (Ε65), όπως δήλωσε ο γ.γ. Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης. Μιλώντας στην ΕΡΤ, ο κ. Καραγιάννης ανακοίνωσε ότι το νομοσχέδιο του υπουργείου που θα αλλάζει τον νόμο 4412 περί δημοσίων συμβάσεων θα είναι έτοιμο στις αρχές καλοκαιριού.
«Θέλουμε να επιταχύνουμε τις διαδικασίες και να συμπτύξουμε τους χρόνους, ώστε να προχωρήσουμε πιο γρήγορα στην προκήρυξη νέων έργων», ανέφερε ο κ. Καραγιάννης. «Όπως αντιλαμβανόμαστε όλοι, τα δημόσια έργα χρειάζονται χρόνο και αυτόν τον χρόνο προσπαθούμε, με την αλλαγή της νομοθεσίας, να τον μειώσουμε, ώστε η οικονομία να λειτουργήσει πολύ πιο γρήγορα. Όπως γνωρίζουμε, ο τομέας των υποδομών λειτουργεί πολλαπλασιαστικά για την οικονομία και το επόμενο διάστημα θα χρειαστεί να δοθεί νέα ώθηση στην οικονομία», πρόσθεσε.
Ειδικότερα, για την Πατρών-Πύργου, σημείωσε ότι είναι ένα πολύπαθο έργο που έχει ταλαιπωρήσει τους κατοίκους της περιοχής και όχι μόνο. «Εμείς, από την ώρα που ήρθαμε στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, εξετάσαμε πόσο προβληματικά ήταν στημένο και εξασφαλίζοντας πάντα το δημόσιο συμφέρον προχωρήσαμε σε μία λύση, η οποία, εφόσον και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δώσει γρήγορα τις εγκρίσεις, θα ολοκληρώσει το έργο μέχρι το 2023, που είναι και ο συμβατικός χρόνος ολοκλήρωσής του», τόνισε.
Για τις εργολαβίες του έργου, ο γγ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών διευκρίνισε ότι από τις οκτώ εργολαβίες είχαν υπογραφεί συμβάσεις στις πέντε. Και από αυτές, οι δύο δεν ξεκίνησαν ποτέ και τελικά έμειναν μόνο τρεις. «Αυτό εμείς ήρθαμε και το διορθώσαμε, το βάλαμε στους σωστούς δρόμους, το επανασχεδιάσαμε και πολύ άμεσα, σε συμφωνία με την "Ολυμπία Οδό" θα προχωρήσουμε στην κατασκευή του έργου», συμπλήρωσε.
Όσον αφορά τη χρήση ενός πομποδέκτη για όλα τα διόδια στην επικράτεια, ο κ. Καραγιάννης επισήμανε: «Από την πρώτη στιγμή που ήρθαμε εδώ, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής και το σύνολο της πολιτικής ηγεσίας άμεσα εντόπισε το θέμα. Είναι και επιταγή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να υπάρχει διαλειτουργικότητα των ηλεκτρονικών διοδίων. Συνεργαστήκαμε με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και με τους παραχωρησιούχους και από αρχές του φθινοπώρου θα υπάρχει ένα ενοποιημένο σύστημα για όλη τη χώρα».
Σύσκεψη για το μετρό Θεσσαλονίκης
Εν τω μεταξύ, σήμερα πραγματοποιήθηκε σύσκεψη για την πορεία των έργων του μετρό Θεσσαλονίκης, στα γραφεία της Αττικό Μετρό στην Αθήνα και αποφασίστηκε να προχωρήσουν γρήγορα όλες οι διαδικασίες για τον σταθμό της Βενιζέλου μετά και τη σχετική υπογραφή της υπουργού Πολιτισμού, Λίνας Μενδώνη, στις μελέτες, ώστε να προχωρήσει το έργο και να ολοκληρωθεί το 2023.
Βία κατά των γυναικών: Τι είναι το Risk Tool που θα κρίνει την επικινδυνότητα των κακοποιητών - Χιλιάδες καταγγελίες μέσα στο 2024
Νέα καταγγελία για το 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο: Στρατιώτης πέθανε έπειτα από επέμβαση – Αμέλεια καταγγέλλει η οικογένειά του
Παρανάλωμα του πυρός η μεγαλύτερη παραγκούπολη της Μανίλα - Συνταρακτικό βίντεο
Μίλτος Πασχαλίδης: «Αν αρχίσουμε να κάνουμε λογοκρισία, αυτό είναι ένα πηγάδι που δεν έχει πάτο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr