• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Τσιάρας για αγρότες: Ανοιχτό κάλεσμα για διάλογο - Τι είπε για τη συνάντηση με βουλευτές της ΝΔΠώς ο Τραμπ μπορεί να «τινάξει στον αέρα» τη συμφωνία Netflix-Warner Bros.Μεγάλη φωτιά σε αγορά στην Αγία Πετρούπολη: Τουλάχιστον ένας νεκρός - Οι πρώτες εικόνεςΗ υπόθεση του «Δότη 7069»: Πώς οι έλεγχοι δεν έπιασαν τον δωρητή σπέρματος με το «γονίδιο του καρκίνου»
δημοφιλές τώρα: Μαρουσάκης: Με κρύο και ηλιοφάνεια η Τετάρτη και η υπόλοιπη εβδομάδα - Πότε έρχεται νέα κακοκαιρία
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   07.04.2020 12:27
Γιώργος Μανέττας
Γιώργος Μανέττας

Μουστάκας: Σταμάτησε να δέχεται ηλεκτρονικές παραγγελίες λόγω αυξημένου φόρτου!

Η εταιρεία ανακοίνωση πως κάνει το καλύτερο δυνατόν, ώστε οι καταναλωτές να λάβουν το συντομότερο τις εκκρεμείς παραγγελίες τους

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά   ┋

επόμενο άρθρο

Τα «χέρια ψηλά» σήκωσε η εταιρεία «Μουστάκας» εξαιτίας του μεγάλου όγκου παραγγελιών που δέχεται το ηλεκτρονικό της κατάστημα εν μέσω της κρίσης του κορονοϊού. Συγκεκριμένα, η γνωστή αλυσίδα παιχνιδιών αναφέρει σε μήνυμα που εμφανίζεται στην ιστοσελίδα/ηλεκτρονικό κατάστημα ότι σταματά να δέχεται προσωρινά παραγγελίες μέσω του e-shop λόγω του μεγάλου όγκου παραγγελιών ενώ καταλήγει λέγοντας πως κάνει το καλύτερο δυνατόν, ώστε οι καταναλωτές να λάβουν το συντομότερο τις εκκρεμείς παραγγελίες.

Η ανακοίνωση του «Μουστάκα»

«Λόγω του μεγάλου όγκου παραγγελιών, αναστέλλουμε προσωρινά την δυνατότητα παραγγελίας στο e-shop μας. Κάνουμε το καλύτερο δυνατόν ώστε να λάβετε το συντομότερο τις εκκρεμείς παραγγελίες σας! Ευχαριστούμε για την κατανόηση». 

moustakas1.png

Προβλήματα στην εκτέλεση και έγκαιρη παράδοση των παραγγελιών μέσω των ηλεκτρονικών καταστημάτων αντιμετωπίζει η συντριπτική πλειονότητα των επιχειρήσεων τη δεδομένη συγκυρία. Τα περιοριστικά μέτρα για την ανάσχεση της υγειονομικής κρίσης, τα οποία περιλαμβάνουν και το κλείσιμο των εμπορικών καταστημάτων έχει οδηγήσει αρκετούς καταναλωτές στα ηλεκτρονικά καταστήματα, τα οποία αποτελούν τη μοναδική διέξοδο αγορών.

Σύμφωνα με έρευνα της ομάδας Business Intelligence του Skroutz για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών την περίοδο 9-29 Μαρτίου 2020, οι πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω της πλατφόρμας Skroutz αυξήθηκαν κατά 41% στο διάστημα που διαρκεί η κρίση του κορονοϊού, με τα προϊόντα υγείας, τα παιχνίδια, τα όργανα γυμναστικής και τα περιφερειακά υπολογιστών να αποτελούν τις κατηγορίες με την μεγαλύτερη ζήτηση.

Ειδικότερα, η κατηγορία με την μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων ήταν τα παζλ, τα οποία κυριολεκτικά εκτοξεύθηκαν καταγράφοντας άνοδο 2.675,50%, ακολουθούν από απόσταση αναπνοής τα πασχαλινά με 2329,20%, οι web cameras με 1859,40%, τα όργανα γυμναστικής 625,60% και τα multimedia με 563,00%.  

Τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ

Ανάλογα προβλήματα με τις καθυστερήσεις στις παραδόσεις αντιμετωπίζουν και τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ, τα οποία δέχονται αφόρητη πίεση μετά το ξέσπασμα της επιδημίας. Υπολογίζεται ότι οι παραγγελίες παραδίδονται το συντομότερα μετά από επτά μέρες ενώ μπορεί να φθάσει μέχρι και 30 ημέρες!

Οι επιχειρήσεις προσπαθούν να ανταπεξέλθουν μέσα από έκτακτες προσλήψεις προσωπικού και καλύτερο συντονισμό. Μάλιστα, τα μεγάλα σούπερ μάρκετ προχώρησαν σε συνεργασία με εταιρείες Courier, προκειμένου να ανταποκριθούν όσο το δυνατόν καλύτερα όπως η ΑΒ Βασιλόπουλος και η Μασούτης με την Speedex ενώ η Σκλαβενίτης σύναψε συνεργασία με την πλατφόρμα efood.gr αλλά την WPS, για τις κατ’ οίκον διανομές.

Διαβάστε ακόμη

Σε τροχιά γενικευμένων κινητοποιήσεων οι αγρότες σε όλη τη χώρα - Εντείνεται η πίεση στο κυβερνητικό επιτελείο

Διπλό φονικό στη Φοινικούντα: Πώς ήρθε στο προσκήνιο ο ανιψιός για ηθική αυτουργία - Στη Βούλα οι συλλήψεις

Σε επτά κλινικές στην Ελλάδα το σπέρμα του δότη με το «γονίδιο του καρκίνου» - Τι είχε εντοπίσει γιατρός το 2020

Δικαστικός κλητήρας επέδωσε αγωγή για χρέη σε αγρότη στο μπλόκο των Πράσινων Φαναριών

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • ηλεκτρονικό εμπόριο
  • e-shop
  • Skroutz.gr
  • Κορονοϊός
  • παιχνίδια
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr