• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Αρνείται τις κατηγορίες ο Φίλιππος Καμπούρης - «Τα ρίχνει» στους λογιστές κι εκείνοι... σε εκείνονΤρίχες, ελιξίρια και... αστρονομικά ποσά «σε σώζουν από τις κρίσεις πανικού»: Τι υποσχόταν «ειδικός βιοσυντονισμού»Γλυφάδα: Το «ποινικό βιογραφικό» του 52χρονου - Από τους πυροβολισμούς κατά οπαδών στην Greek MafiaΡωσικό πλήγμα σε σταθμό παραγωγής στο Χάρκοβο, λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση Τραμπ για «ενεργειακή εκεχειρία»
δημοφιλές τώρα: Το κόστος του Κηφισού: 260.000 οχήματα τη μέρα και ζημιά 90 εκατ. ευρώ - Γιατί δεν φτάνουν Μετρό και...
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   09.07.2025 02:00
Newsroom
Newsroom
Ενότητες στο άρθρο: 📌 Πώς γίνονται οι τροποποιητικές δηλώσεις

Φορολογικές δηλώσεις 2025: Λήγει σύντομα η προθεσμία για την υποβολή τους

Στις 15 Ιουλίου εκπνέει η προθεσμία

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

Φορολογική δήλωση/ pexels
Φορολογική δήλωση/ pexels
Προσθέστε το ΕΘΝΟΣ στη Google

Στις 15 Ιουλίου εκπνέει η προθεσμία υποβολής των φορολογικών δηλώσεων και η έκπτωση φόρου ανέρχεται στο 2% για όσους υποβάλλουν τις φορολογικές τους δηλώσεις μεταξύ 16 Ιουνίου και 15 Ιουλίου, υπό την προϋπόθεση ότι ο φόρος καταβληθεί εφάπαξ μέχρι τις 31 Ιουλίου.

Ειδικά για τους φορολογούμενους που συμμετέχουν σε νομικά πρόσωπα ή νομικές οντότητες που τηρούν απλογραφικά βιβλία, η έκπτωση 2% ισχύει για δηλώσεις που θα υποβληθούν από 17/6 έως και 31/7.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Οικονομία | 02.07.2025 09:13
Ακίνητα: Τι αλλάζει στη φορολογία - Στο επίκεντρο κληρονομιές, μεταβιβάσεις και αγροτικές εκτάσεις
Υγεία | 05.07.2025 06:11
ΠΟΥ: Έρχεται «φόρος αμαρτίας» για ζαχαρούχα ποτά, αλκοόλ και καπνό – Γιατί προωθείται σχέδιο αύξησης τιμών κατά 50%

Πώς γίνονται οι τροποποιητικές δηλώσεις

Μόνο με την υποβολή τροποποιητικής δήλωσης γίνονται οι προσθήκες και οι αλλαγές στις φορολογικές που έχουν ήδη υποβληθεί στην ΑΑΔΕ, για όσους διαπίστωσαν λάθη ή παραλείψεις.

Εφόσον αυτές οι τροποποιήσεις γίνουν εντός προθεσμίας 15/7, τότε οι φορολογούμενοι δεν κινδυνεύουν με πρόστιμα.

Η διαδικασία είναι απλοποιημένη: με την υποβολή τροποποιητικής δήλωσης, όλα τα στοιχεία των αρχικών εντύπων (Ε1, Ε2, Ε3) μεταφέρονται αυτόματα στο νέο έντυπο και ο φορολογούμενος χρειάζεται να τροποποιήσει μόνο τα συγκεκριμένα σημεία που επιθυμεί.

Αξίζει να σημειωθεί πως δεν επιβάλλεται πρόστιμο εφόσον το ποσό του φόρου που προκύπτει δεν ξεπερνάει τα 100 ευρώ, είτε από την αρχική, είτε από την τροποποιητική εκπρόθεσμη δήλωση.

Διαβάστε ακόμη

Ενεργειακή εκεχειρία ανάμεσα σε Ρωσία και Ουκρανία, ανακοίνωσε ο Τραμπ - «Μην τη σπάσετε»

Ανείπωτη τραγωδία μετά την έκρηξη στη Motor Oil: Κατέληξε και ο δεύτερος εργάτης

Νέα επίθεση στο αεροδρόμιο του Ριάντ: Συναγερμός στη Σαουδική Αραβία - Οδηγία προς τους Έλληνες πολίτες

Ο βιαστής μου χρειάστηκε απλώς να γράψει μια έκθεση - Τώρα βλέπω ότι δεν ήμουν η μόνη στο Κορνέλ

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • ειδήσεις τώρα
  • φορολογικές δηλώσεις
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
%>