• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Συμπλοκή στο Αστυνομικό Τμήμα Ζακύνθου με αποστρατευμένο αστυνομικό που είχε όπλο σε τσαντάκιΝέα μέτρα για το στεγαστικό: Τι είναι το «build to rent» - Ποια προγράμματα τρέχουνΚαρβέλας για Βίσση: Συντριβή - Η Άννα έχει πάρει μία κατεύθυνση που δεν με βρίσκει σύμφωνοΛήξη συναγερμού στην Καλλιθέα: Απομακρύνθηκαν τα φιαλίδια με πικρικό οξύ
δημοφιλές τώρα: Καρβέλας για Βίσση: Συντριβή - Έχει πάρει μία κατεύθυνση που δεν με βρίσκει σύμφωνο
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   17.02.2025 08:51
Newsroom
Newsroom

Τεκμήρια: Κάλυψη και με εκπρόθεσμες δηλώσεις δωρεών και γονικών παροχών - Αναλυτικά παραδείγματα

Τα ποσά από εκπρόθεσμη δήλωση δωρεά ή γονική παροχή γίνονται δεκτά εφόσον αποδεικνύεται η είσπραξή τους πριν την πραγματοποίηση της δαπάνης

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

Στιγμιότυπο από την ΙΖ' ΔΟΥ Αθηνών (Eurokinissi)
Στιγμιότυπο από την ΙΖ' ΔΟΥ Αθηνών (Eurokinissi)
Προσθέστε το ΕΘΝΟΣ στη Google

Τη δυνατότητα κάλυψης των τεκμηρίων και με δωρεές ή γονικές παροχές που δηλώνονται εκπρόσθεσμα παρέχει στους φορολογούμενους η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Οικονομία | 17.02.2025 07:25
ΕΦΚΑ - ΔΥΠΑ: Ο «χάρτης» των πληρωμών έως τις 21 Φεβρουαρίου

Με εγκύκλιο που εξέδωσε ο διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, διευκρινίζεται ότι σε περίπτωση που τα χρηματικά ποσά που επικαλείται ο φορολογούμενος για τη μείωση της διαφοράς που προκύπτει μεταξύ του τεκμαρτού και του συνολικού εισοδήματος προέρχονται από δωρεά ή γονική παροχή, για την οποία η  δήλωση φορολογίας κεφαλαίου υποβλήθηκε μετά τη λήξη του έτους στο οποίο πραγματοποιήθηκε η σχετική δαπάνη, τα ποσά γίνονται δεκτά εφόσον αποδεικνύεται η είσπραξή τους πριν την πραγματοποίηση της δαπάνης και η φορολόγηση τους ή η απαλλαγή τους από τη φορολογία κεφαλαίου.

Κατά συνέπεια, όπως υπογραμμίζεται στην εγκύκλιο, πέραν της υποβολής της οικείας δήλωσης δωρεάς/γονικής παροχής, στις περιπτώσεις αυτές απαιτείται να διαπιστώνεται και η παράδοση των χρηματικών ποσών στο δωρεοδόχο/τέκνο πριν την πραγματοποίηση της σχετικής δαπάνης.

Διαβάστε περισσότερα στο www.imerisia.gr

Διαβάστε ακόμη

Νέα μέτρα για το στεγαστικό: Τι είναι το «build to rent» - Ποια προγράμματα τρέχουν

«Ο χειρότερος serial killer της Ευρώπης»: Ο 43χρονος υδραυλικός, τα επτά θύματα και οι 75.000 φωτογραφίες

Καρβέλας για Βίσση: Συντριβή - Η Άννα έχει πάρει μία κατεύθυνση που δεν με βρίσκει σύμφωνο

Γιατί οι απότομες αυξήσεις του σακχάρου στο αίμα δεν είναι απαραίτητα κακές για την υγεία

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • ειδήσεις
  • γονικές παροχές
  • τεκμήρια
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
%>